Odkaz Odkaz

Odkaz Odkaz

Ergo Proxy-Recenze

16. listopadu 2008 v 20:03 | Hatake-terka |  Ergo Proxy-Recenze
V ne tak vzdalene minulosti byl svet uvrzen do bidy a temnoty.Ti, kteri prezili se uchylili do tzv. domu,futuristickych mist obrovskych rozmeru a zaroven nejakych bunek s vlastnim enviromentalnim systemem.V techto domech zila tehdy hrstka vyvolenych spolu s androidy, nazyvanymi AutoRaves, keri jim znacne ulehcoval zivot jako jejich sluhove, ale zaroven i jako deti, milenci ci milenky.Prave diky nim byla vlada vzdy schopna kontrolovat poradek.A ti, kteri nemeli dostatek stesti nebo vyznamnejsi postaveni, bili odsouzeni na pospas nehostinne pousti za hranicemi lidske civilizace.

Pribeh se zacina v dome Romdeau v case, kdy nastoleny system uz neakou dobu funguje, jeho obyvatele si spokojene ziji se svymi androidy a tahleta idylka se zda byt uz uplnou samozrejmosti.Jde vsak jen o iluzi.
Potaji se totiz experimentuje s tvorem nazyvanym Proxy, ktery, jak se veri, drzi klic k zachrane vymirajici lidske civilizace.Jenze jemu se z laboratore povede uniknout a aby toho nebylo malo, vsechno se jeste vic skomplikuje sirenim virusu Cogito, dodavajici AutoRaveyem po infikovani vlastni vedomi.Nasledne se ve meste odehra serie vrazd, ktere podle dostupnych informaci maji na svedomi prave nakazeniu androidi.Vlada tusi, ze momentalni situace by mohla myt za nasledek kompletni zhrouceni ich spolecenskeho systemu a proto ji necha razne presetrit.Vyresenim pripadu je poverena inspektorka Lil mayer, ktera ho na zacatku vnima jako beznou rutinu.Vyzbrojena brokovnici a bodyguardem, androidem Iggym se vida po stopach zahadneho viru.Patrat po jeho puvode zacina patrat i Vincent Law - Emigrant z Moskovskeho domu.Jste v ten den prichazi Lil do kontaktu s jiz spominanou bytosti a vecer ji bude dorucena dalsi sprava o probuzeni, spojena s utokem dalsiho humanoida. Lil tenhle incident prezije, no mysl ji zacne otravovat mnoho otazek.A prave tyhle otazky ji zavedou az za hranice doposud znameho sveta.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.